Di mana dan Bagaimana

Di mana dan Bagaimana

Sunday 19 June 2011

Kehilangan

Salam pada diri sendiri:))

Semenjak kehilangan mentor yang dikasihi, aku bagai hilang arah tuju dalam mencapai cita-cita yang baru mula  bertapak. Sadis sekali, tanpa angin ...tanpa ribut taufan, dia pergi buat selama-lamanya. Tinggal kami mentee-mentee arwah bagaikan kehilangan seorang ayah, tanpa landasan, tanpa denai untuk kami menyusuri. Hanya kesan email-email masih tinggal dalam inbox dan YM...bernamakan arwah, masih sayang ingin melepaskan beliau. Moga tuhan menempatkan dia dikalangan orang-orang soleh.

Pada kami mentee-mentee arwah, perjuangan kita masih belum selesai walaupun aku mengambil masa yang agak lama untuk memaksa diri membuat latihan, semangat aku bagaikan hilang bersama-sama pemergian beliau. Ya tuhan ku, kuatkan semangat aku...kembalikan tenaga aku untuk berjaya. Bermula dengan penulisan di dalam blog ini. InsyaAllah.

Kepada keluarga arwah, terutama isteri dan anak-anaknya...doaku sering bersama-sama kalian. Tabahkan hati dalam dugaan besar ini. Amin....Kau permudahkan urusan mereka, anak-beranak ya Tuhanku. Amin.

No comments: